Regulamin korzystania z rejestracji medycznej drogą elektroniczną
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania przez Pacjentów Qmedica Krzysztof Bańkowski sp.j. zwanego dalej Centrum, z rejestracji medycznej w formie elektronicznej e-mail.
§1. Warunki korzystania
- Rejestracja elektroniczna służy do umawiania wizyt medycznych w Centrum.
- Pacjenci Centrum mogą rejestrować się osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- Kolejność działań:
Krok 1
Wybierz adres mailowy przychodni, do której chcesz się umówić na wizytę.
Rejestracja elektroniczna odbywa się pod adresem e-mail przypisanym do poszczególnych przychodni:
a) qmedica@wp.pl
Krok 2
W treści e-maila podaj niezbędne informacje.
1) imię i nazwisko pacjenta, którego chcą Państwo zarejestrować,
2) adres zamieszkania,
3) jeśli wybierasz konkretnego lekarza z danej przychodni wpisz również jego nazwisko,
4) informację, czy jest to wizyta pierwszorazowa, czy kontynuacja leczenia,
5) proponowany termin wizyty:
– proszę o najbliższy wolny termin
– proszę o termin w miesiącu …
Brak pełnej informacji może uniemożliwić rejestrację Pacjenta.
Czas oczekiwania na odpowiedź ok. 3 dni roboczych.
Krok 3
Informacja zwrotna z przychodni.
Otrzymanie przez Państwa odpowiedzi na wskazany adres e-mail z terminem wizyty oznacza, że pacjent jest już zarejestrowany w systemie informatycznym przychodni i nie ma konieczności potwierdzenia tego faktu telefonicznie.
Pacjent, który nie otrzymał potwierdzenia terminu w ciągu 3 dni drogą elektroniczną zobowiązany jest skontaktować się telefonicznie lub osobiście z rejestracja przychodni.
§2. Bezpieczeństwo informacji
- Centrum zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne mające na celu ochronę danych osobowych przetwarzanych w ramach rejestracji elektronicznej.
- Użytkownik ma obowiązek zachowania poufności swoich danych logowania do systemu rejestracji elektronicznej i nie udostępniania ich osobom trzecim.
- Użytkownik jest zobowiązany do dokładnego zapoznania się z terminem umówionej wizyty i jej dokładnym miejscem przeprowadzenia.
- W wiadomości mailowej pacjent może podać tylko swoje imię i nazwisko oraz ewentualnie datę urodzenia. Reszta danych – jeśli pacjent chce podać – wrażliwych np. pesel – musi być zaszyfrowana (np. program Winrar).
§3. Uwagi ogólne
- Istnieje możliwość rejestracji tylko i wyłącznie na 1 wizytę do danej przychodni. Każda kolejna wizyta możliwa będzie po odbyciu zaplanowanej wizyty u lekarza, który decyduje o konieczności następnej porady. Po wyjściu od lekarza pacjent może zarejestrować się na następną wizytę osobiście w rejestracji przychodni, telefonicznie lub mailowo,
- Aby uzyskać dostęp do elektronicznej rejestracji, Pacjent powinien uzupełnić swoje dane o adres mailowy, który zostanie wprowadzony do systemu informatycznego w celu weryfikacji Pacjenta. W tym celu należy udać się do przychodni.
- W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty należy wcześniej odwołać ją osobiście, telefonicznie lub mailowo. Odwołując wizytę można zapisać się na inny termin porady.
- Podczas rejestracji drogą elektroniczną, pacjenci nie mają wpływu na ostateczny wybór dnia oraz godziny wizyty. Przy rejestracji Państwa wizyty, pracownicy przychodni w miarę swoich możliwości będą starali się uwzględnić Państwa oczekiwania.
§4. Postanowienia końcowe
- Centrum zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Centrum.
- Wszelkie uwagi, pytania i reklamacje dotyczące funkcjonowania rejestracji elektronicznej należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: qmedica@wp.pl
- Użytkownik korzystający z rejestracji elektronicznej akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu oraz zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa.