Regulamin korzystania z rejestracji medycznej drogą elektroniczną

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania przez Pacjentów Qmedica Krzysztof Bańkowski sp.j. zwanego dalej Centrum, z rejestracji medycznej w formie elektronicznej e-mail.


§1. Warunki korzystania

  1. Rejestracja elektroniczna służy do umawiania wizyt medycznych w Centrum.
  2. Pacjenci Centrum mogą rejestrować się osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  3. Kolejność działań:

    Krok 1
    Wybierz adres mailowy przychodni, do której chcesz się umówić na wizytę.
    Rejestracja elektroniczna odbywa się pod adresem e-mail przypisanym do poszczególnych przychodni:
    a) qmedica@wp.pl

    Krok 2
    W treści e-maila podaj niezbędne informacje.
    1) imię i nazwisko pacjenta, którego chcą Państwo zarejestrować,
    2) adres zamieszkania,
    3) jeśli wybierasz konkretnego lekarza z danej przychodni wpisz również jego nazwisko,
    4) informację, czy jest to wizyta pierwszorazowa, czy kontynuacja leczenia,
    5) proponowany termin wizyty:
    – proszę o najbliższy wolny termin
    – proszę o termin w miesiącu …

    Brak pełnej informacji może uniemożliwić rejestrację Pacjenta.

    Czas oczekiwania na odpowiedź ok. 3 dni roboczych.

    Krok 3
    Informacja zwrotna z przychodni.

    Otrzymanie przez Państwa odpowiedzi na wskazany adres e-mail z terminem wizyty oznacza, że pacjent jest już zarejestrowany w systemie informatycznym przychodni i nie ma konieczności potwierdzenia tego faktu telefonicznie.
    Pacjent, który nie otrzymał potwierdzenia terminu w ciągu 3 dni drogą elektroniczną zobowiązany jest skontaktować się telefonicznie lub osobiście z rejestracja przychodni.

§2. Bezpieczeństwo informacji

  1. Centrum zapewnia odpowiednie środki techniczne i organizacyjne mające na celu ochronę danych osobowych przetwarzanych w ramach rejestracji elektronicznej.
  2. Użytkownik ma obowiązek zachowania poufności swoich danych logowania do systemu rejestracji elektronicznej i nie udostępniania ich osobom trzecim.
  3. Użytkownik jest zobowiązany do dokładnego zapoznania się z terminem umówionej wizyty i jej dokładnym miejscem przeprowadzenia.
  4. W wiadomości mailowej pacjent może podać tylko swoje imię i nazwisko oraz ewentualnie datę urodzenia. Reszta danych – jeśli pacjent chce podać – wrażliwych np. pesel – musi być zaszyfrowana (np. program Winrar).

§3. Uwagi ogólne

  1. Istnieje możliwość rejestracji tylko i wyłącznie na 1 wizytę do danej przychodni. Każda kolejna wizyta możliwa będzie po odbyciu zaplanowanej wizyty u lekarza, który decyduje o konieczności następnej porady. Po wyjściu od lekarza pacjent może zarejestrować się na następną wizytę osobiście w rejestracji przychodni, telefonicznie lub mailowo,
  2. Aby uzyskać dostęp do elektronicznej rejestracji, Pacjent powinien uzupełnić swoje dane o adres mailowy, który zostanie wprowadzony do systemu informatycznego w celu weryfikacji Pacjenta. W tym celu należy udać się do przychodni.
  3. W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty należy wcześniej odwołać ją osobiście, telefonicznie lub mailowo. Odwołując wizytę można zapisać się na inny termin porady.
  4. Podczas rejestracji drogą elektroniczną, pacjenci nie mają wpływu na ostateczny wybór dnia oraz godziny wizyty. Przy rejestracji Państwa wizyty, pracownicy przychodni w miarę swoich możliwości będą starali się uwzględnić Państwa oczekiwania.

§4. Postanowienia końcowe

  1. Centrum zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  3. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej Centrum.
  4. Wszelkie uwagi, pytania i reklamacje dotyczące funkcjonowania rejestracji elektronicznej należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: qmedica@wp.pl
  5. Użytkownik korzystający z rejestracji elektronicznej akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu oraz zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa.
  6.